Melapor Diri Di SM Sains Kota Tinggi

Tuesday, December 1, 2009

.......... Tepat jam 10:41 am waktu tempatan pada 01/12/2009... maka secara rasminya aku telah menjadi salah seorang daripada family SM Sains Kota Tinggi... Kini... Secara rasminya aku ingin mengucapkan ribuan malah jutaan terima kasih kepada semua warga SM Sains Miri yang selama ini telah memberikan sokongan dan dokongan kepada ku selama aku berada di Miri... Sesungguhnya kenangan bersama kalian adalah harta yang sangat berharga....

Pada mulanya agak berat hati untuk menelefon Pengetua SM Sains Kota Tinggi... Akan tetapi memikirkan tanggungjawab yang digalas di bahu ini telah mendesak aku untuk ku gagahi jua menghubungi SM Sains Kota Tinggi... panggilanku disambut dan terus dimajukan kepada Penolong Kanan... Kunyatakan tarikh ini tidak dapat ku lapor diri kerana urusanku di Sekolah Lama masih belum selesai... Aku dikecualikan.... Fuh... legaaaaaaa....

Setibanya aku nnti kuharapkan agar SAKTI dapat memberikan keSakTiannya kepadaku dalam cita-citaku mengejar kecemerlangan diri..... InsyaAllah...

Kini... tumpuanku hanyalah kepada final touch yang akan ku lakukan kepada barang2 yang bakal ku bawa pulang nnti... Sesampainya kargo nnti maka segalanya 'DONE'.... Selesai dan pada masa itu tiada sesiapa pun yang dapat meenghalangi ku lagi daripada terus menuju je stesyen yang baru.... Aku kini lega dan sudah boleh mengatakan..

SELAMAT TINGGAL SM SAINS MIRI DAN SM KOTA TINGGI...... TUNGGUUUUUUU.... AKU DATANG.

0 comments:

Terkini

UMPAPEH GARAGE INGIN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA PENGUNJUNG YANG SUDI MENINGGALKAN KOMEN DALAM USAHA UNTUK PERTINGKATKAN LAGI BLOG INI... TERIMA KASIH DAN SALAM KENANGAN