KEMBALI TERJALIN...

Friday, June 17, 2011

As Salam semua... 'Kemunculan semula' mudah untuk disebut tetapi amat sukar untuk dilakukan.. kekadang tu terfikir jgk hendak menulis sepatah dua kata.. tetapi bila mengenangkan masa yang ada.... slalunya mmg x cukup masa.. padahal masa sentiasa ada tetapi pengurusan masa yang kurang berhemat telah menyebabkan aku sering kecundang dalam bab menguruskan masa ini... Jadi pada moralnya, "Hargailah masa yang masih berbaki/ada"...

Bukan itu yang hendak aku khabarkan... dalam usaha membuat kemunculan semula beberapa kaedah dan etika telah aku belajar.. w/pun x banyak boleh la sekadar untuk memenuhi masa terluang.. at least ada benda yang boleh dibuat selain daripada terpacak de depan FB n TV... Fenomena yang biasa dah jadi luar biasa... sudah menjadi kegilaan masyarakat dunia pada hari ini.. (aku pun sam).

Wall masih belum mantap.. banyak lagi yang perlu aku buat. tapi masalahnya aku x tahu nak mula dari mana? ada jer masalah bila aku mula menghadap latptop ni... kekadang rasamcm berbelah bagi la plak nak wat blog n kerja...

Apapun aku punya expectation x la tinggi sangat.. mmg aku tahu x de orang pun yang nak masuk n baca. tp aku buat ni bukan utuk orang baca.. sekadar mengasah bakat ilmu internet yang ada... mana tahu lama2 suka2 ini boleh jadi hobi n boleh plak tu buat duit sebab aku dengar dah ramai jadi kaya-raya sebab main internt.. (kalo nak kaya pun mesti ada cara lain lagi)

0 comments:

Terkini

UMPAPEH GARAGE INGIN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA PENGUNJUNG YANG SUDI MENINGGALKAN KOMEN DALAM USAHA UNTUK PERTINGKATKAN LAGI BLOG INI... TERIMA KASIH DAN SALAM KENANGAN